תקנון האתר:
גולש ולקוח יקר
ברוך הבא לסניף האינטרנט של עידן אורן מחשבים בע"מ
בבקשה ממך קרא תקנון זה בקפידה .
ביצוע ההזמנה באתר מהווה אישור והסכמתך לתנאים המופיעים בו.
תנאי תשלום:
*= המחירים באתר הינם בשקלים וכוללים מע"מ =*
כללי:
1. המחירים המוצגים באתר הינם בשקלים וכוללים מע"מ כחוק.
2. המחירים המוצגים באתר הינם מחירים בצורת תשלום של מזומן (שטרות) או תשלום אחד בלבד בכרטיס אשראי . , על כל צורת תשלום אחרת יתווסף סכום נוסף. את התשלום יש לשלם במשרדי החברה , או לשלוח בדואר רשום .
3. בצורת תשלום של המחאות (צ'קים) הסחורה תסופק לאחר פירעון המלא של ההמחאות ואו אישור לפירעון ההמחאות.
4. בצורת תשלום של כרטיס אשראי הסחורה תסופק רק לאחר אישור והסכמה של חברת האשראי , וכן ידרש מספר ת.זהות כאמצעי זהירות. .
5. בתשלום בכרטיס אשראי ניתן להתקשר לחברה ולמסור בטלפון
6. עידן אורן מחשבים בעמ אינה שומרת את פרטי כרטיס האשראי ובכל הזמנה הלקוח ידרש למסור את הפרטי מחדש .
7. האתר מאובטח בטכנולוגית SSL לשמירה מרבית על פרטי הלקוח ברכישה באמצעות כ.אשראי.
8. עידן אורן מחשבים בע"מ עושה הכל על מנת שהתמונות באתר יהיו תמונות המוצרים שיסופקו אך צריך לזכור שהתמונות המופיעות באתר הם להמחשה בלבד ! , ויתכן כי התמונות לא יהיו תואמות למוצר .
9. לעיתים הלינק לאתר היצרן או המידע הנוסף המופיע באתר אינו תואם את פרטי המוצר ולכן הדבר היחיד הקובע הוא שם המוצר .
10. והיה מסיבה כלשהיא סופק מוצר שונה (באשמת עידן אורן מחשבים בע"מ) מהמוצר שהוזמן על ידי הלקוח ,
הלקוח יהיה זכאי להחזירו תוך 7 ימי עבודה , וחברת עידן אורן מחשבים בע"מ תישא את עלויות המשלוח ולאחר
מיכן תשלח את המוצר שהוזמן ללא עלות משלוח נוספת .
11. לעיתים יתכנו טעויות כתיב במחיר ובתיאור המוצר (טעויות סופר) במידה ויתגלתה עידן אורן מחשבים בע"מ תעדכן את הלקוח בפרטים הנכונים וללקוח
תהיה האפשרות לבטל או לאשר את ההזמנה.
12. נשמח לקבל הערות לגבי טעויות באתר , בתיאור המוצר , במחיר מלקוחותינו ומגולשי האתר .
13. בעלי החנות יציגו באתר פרטים בדבר המוצר ו/או השירות, מחירו, זמן האספקה ,משך האחריות, וכדומה. משך האחריות הוא בהתאם לתנאים שיפורטו בהמשך.
14. מוצרים אשר בכותרת שמם ו/או בתיאור הדגם נמצא הכיתוב BULK או לחילופין OEM, משווקים ללא אריזת RETAIL שהיא אריזה מהודרת. מוצרים אלה לא מצורפים להם נלווים כגון: תוכנה, כבלים, מתאמים וכיוצ"ב. החנות לא תישא באחריות בדבר מוצר שנרכש ולא ענה לציפיות הלקוח מאחר ואינו משווק בגרסת RETAIL.
15. האחריות על תאימות רכיבי המחשב והחומרה ו/או המוצרים באתר היא בחזקת הלקוח בלבד, לרבות אם ביקש לקבל ייעוץ או הכוונה מנציג שירות לקוחות החנות. על הלקוח בלבד לבדוק את מפרט המוצר והתאימות לשאר המוצרים אשר מבקש לרכוש ו/או רכיבי המחשב והחומרה אשר בחזקתו. שימוש בידע נציג שירות לקוחות החנות לא יהווה עילה לביטול העסקה ו/או תלונה מכל סוג שהוא כנגד החנות.
תהליך הרכישה
1. לביצוע השלמת הליך ההרשמה יבחר כל לקוח שם משתמש וסיסמא, ויידרש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם מלא, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון, מספר כרטיס אשראי וכדומה.
2. הקלדת כל הפרטים מהווה תנאי מקדים לביצוע המכירה. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ובתנאי שיינתן אישור לעסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי תיחשב העסקה כמאושרת.
4. לאחר אישור העסקה, המכירה תירשם במחשבי החנות וניתן יהיה לראות את פרטי העסקה בקישור " החשבון שלי " באתר תוך 24 שעות.
5. חיוב הלקוח בגין עלות המוצר ו/או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי לאחר אישור העסקה ע"י חברת האשראי.
6. על הלקוח האחריות לבחור במספר התשלומים שברצונו לבצע את הרכישה, וכן קיימת האפשרות לציין פרט זה כהערה בהזמנה. באם לא יצוין מספר התשלומים בו הלקוח מעוניין, תישמר לחנות הזכות לחייב את העסקה בתשלום אחד יחיד.
7. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה לכאורה.
8. פרטי התשלום, משמעם פרטי כרטיס האשראי, אינם שמורים במערכת !!! עבור כל הזמנה הלקוח נדרש למסור פרטים אלה, ללא הקשר להזמנות קודמות שביצע.
9. במידה ובחר הלקוח לשלם במזומן שטרות יידרש למסור פרטי כרטיס אשראי לגיבוי בלבד. באם ידרוש לבטל את ההזמנה יחויב בסך 5% שווי העסקה או 100 ₪ הנמוך מביניהם לפי תנאי ביטול עסקאות.
10. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
11. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי יקבל הלקוח הודעה מתאימה ולפיה יידרש ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברת האשראי.
במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר לזמן האספקה ממועד אישור העסקה ע"י חברת האשראי.
לא פעל הלקוח להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע"י חברת האשראי, תיראה העסקה כמבוטלת.
12. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות באמצעות טלפון ו/או דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החנות.
ביטול עסקה והחזרת מוצרים:
ביטול עסקה והחזרת מוצרים בכפוף לחוק הגנת הצרכן תשמ"א – 1981
1. ככלל לא ניתן לבטל עסקה או הזמנה אלה בשיקול דעתה של החברה . לאחר מתן כרטיס אשראי או אמצעי תשלום כלשהו (צק , מזומן , העברה בנקאית ) בן אם העסקה כולה התבצעה באתר החברה ובן אם העסקה בוצעה טלפונית . מרגע מתן אמצעי התשלום ביטול העסקה או ההזמנה הוא בשיקול דעתה והחלטת החברה בלבד.
2. במקרה של ביטול עסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% משווי העסקה, או 100 ש"ח הנמוך מבין השתיים . דמי הביטול ייגבו רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה לא ייגבו דמי ביטול.
3. ביטל צרכן את העסקה עקב פגם או אי התאמה – יעמיד הצרכן את המוצר לרשות העסק טרם זיכוי החיוב בפועל.
4. ביטל צרכן את העסקה שלא עקב פגם או אי התאמה – יעמיד הצרכן את המוצר לרשות העסק טרם זיכוי החיוב בפועל, לעסק תעמוד הזכות לתבוע את הצרכן בשל הרעה משמעותית בערך המוצר.
5. המוצר יוחזר באריזתו המקורית, כפי שסופק על ידי החברה ללקוח החברה זכאית לתבוע את הצרכן בשל ירידה משמעותית בערך המוצר. בכל מקרה של אי הסכמה בין הצדדים ההחלטה לקבלת המוצר חזרה תהא נתונה לשיקולה הבלעדי של החברה.
6. לא ניתן לבטל עסקה של מוצר שיוצר במיוחד עבור הצרכן לדוגמא מערכת מחשב שהוזמנה לפי מפרט הלקוח.
7. לא תתאפשר החזרת תוכנה כלשהיא בשום תנאי !
8. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
א. נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר ובין אם בתיאור המוצר.
ב. אם יתגלה כי אירעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
ג. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
9. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה, כספם של הצרכנים יושב להם במידה וחויבו.
10. אם אזל מוצר מהמלאי בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לצפותן בעת ביצוע ההזמנה, תימסר על כך הודעה תוך יום עסקים ויתאפשר לצרכן לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או ביטול העסקה וקבלת כספו במלואו חזרה. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
11. במקרה של ביטול עסקה, החנות לא תהא אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.
12. במקרה של ביטול עסקה, החנות תזכה את הלקוח בערך הכספי פחות דמי הביטול השונים , באותה צורה בה הוא שילם .
אספקת המוצרים
1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר ו/או עד 14 ימי עסקים מאישור חברת האשראי על התשלום.
2. החנות תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי. במקרים של איחור באספקת המוצרים, תנקוט החנות בכל האמצעים בכדי לפעול לפתרון העיכוב וכן תאפשר ביטול העסקה בלא גביית ביטול והשבת כספם של הצרכנים, וכל זאת רק לאחר שיושב המוצר לחנות לפי תנאי ביטול עסקאות.
3. החנות לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
א. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
ב. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים למען אספקת המוצרים באופן סדיר ותקין.
ג. אובדן החבילה ע"י הגורם המשלח (דואר ישראל, חברת השליחויות וכיוצ"ב).
ד. כאשר המוצר אינו נמצא במלאי היבואן ואינו זמין להשגה בארץ.
ה. כל סיבה שאינה בשליטתה המלאה של החנות.
4. במידה ומוצר חסר במלאי ואינו זמין תימסר ללקוח הודעה לא יאוחר מ- 7 ימי עסקים, פרק זמן הדרוש לוודא את אי זמינותו מול היבואן. החנות תציע ללקוח מוצר חלופי שווה ערך וביצועים, או מתקדם יותר.
5. לקוח רכש מערכת מחשב המורכבת בהתאמה אישית והיה ולא בנמצא במלאי רכיב/ים ממפרט המחשב, רשאית החנות להחליף בשווה ערך וזהה בביצועים, או מתקדם יותר, וכל זאת באישור והסכמת הלקוח מראש.
6. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים ימי עסקים בלבד,
משמע ימי א" – ה" לא כולל ימי ו" ושבת, ערבי חג וימי חג.
7. החנות רשאית למכור יחידה אחד ללקוח ממוצר מתוך קבוצת מוצרים (לדוגמא : קבוצת כרטיסי המסך , קבוצת לוחות האם וכו' ) וההחלטה האם למכור יותר מיחידה אחת הוא לשיקול דעתה בלבד .
8. לרוב אנחנו לא מחייבים על ההזמנה בעת קבלת למערכת , ההזמנה מחויבת כאשר המוצרים המוזמנים נמצאים פיזית במלאי ומוכנים לאספקה ושילוחה ללקוח . לכן המחיר בעת ההזמנה הוא לא סופי ונתון לשינויים (לעלות או לרדת) במידה ויש שינוי במחיר החנות תודיע ללקוח על השינוי והלקוח יהיה רשאי לקבל את השינויים או לבטל את ההזמנה . בכל מקרה במידה ויש שינוי במחיר המוצר לא יהיה חיוב ללא הודעה / אישור הלקוח . חשוב להבהיר הכנסת הזמנה למערכת אינה מחויבות החנות למחיר הסופי של המוצר ! בתחום המחשבים המחירים דינמיים וניתנים לשינויים ( לעלית מחירים / הורדת מחירים).
9. משלוח כיסאות / שולחנות הם עד קומת הקרקע – מפלס הכביש בלבד. כלומר השליח לא מעלה או מספק את הכיסא / שולחן לקומות או במעלית
דמי משלוח
1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח במסגרת התשלום בגין המוצר. כל המוצרים בחנות נשלחים ע"י דואר רשום או להחלטת ושיקוליה של החנות בלבד ע"י חברת משלוחים מטעמה.
2. במכירה בתשלומים רשאית החנות לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם שירות הלקוחות באשר למועד האיסוף.
4. למקומות מרוחקים ולאזורים הנמצאים תחת סיכון בטחוני אשר אליהם עלויות המשלוח גבוהות מהרגיל כגון: כפרים, אילת, מושבים, ישובי קו התפר ורמת הגולן, ייתכן וכתנאי למשלוח יידרש הלקוח בעלות נוספת בסך 40 ₪ כולל מע"מ עבור כיסוי עלויות השילוח החריגות.
5. מוסכם כמובן כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו דמי המשלוח.
6. שירות ומשלוח חינם שכתוב בחלק מהמוצרים מתקיים במידה והמוצר נמצא במלאי היבואן והמוצר יכול להישלח ישירות מהיבואן
במידה והמוצר יוצא מהמלאי של החנות יהיה חיוב משלוח .
שירות לקוחות
1. בכל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר, לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגי שירות הלקוחות של החנות.
2. למידע על תפעול המוצר יופנה הלקוח באמצעות מספר טלפון לנותן השירות מטעם המפיץ הרשמי בישראל של המוצר במידה וקיים כזה, אחרת יתבקש הלקוח לפנות לשירותי המעבדה של החנות לקבלת שירות ותמיכה.
3. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל עידן אורן מחשבים בע"מ לאחד הסניפים השונים של החברה, באמצעות הטלפון הראשי 050-6806807
אימייל: idan@idanpc.co.il
נא לציין מספר טלפון לחזרה בעת משלוח דואר אלקטרוני.
4. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.
אמינות, אבטחת מידע ופרטיות
1. החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL.
2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתה ו/או נובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.
4. קיים תיעוד מלא של כל מכירה המתבצעת באתר לרבות של כל הזמנה בין אם מומשה ובין אם בוטלה.
5. הצהרת כוונות :
א. המחויבות שלנו להגנת הפרטיות
הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.
ב. המידע שאנו אוספים
בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר או שירות נדרש מידע כמפורט: שם, ת.ז. , כתובת, דואר אלקטרוני, טלפון, מספר כרטיס אשראי וכדומה. לעיתים ניתן לרשום מידע הרלוונטי לאדם אחר, למשל כשמזמינים מתנה לאדם אחר, רושמים לגביו שם, ת.ז. , דואר אלקטרוני, כתובת, טלפון וכדומה.
ג. מה אנחנו עושים עם המידע
במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר או שירות, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכדומה). המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי). מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד. במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר. אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף אתה מוזמן לידע אותנו בדבר רצונך זה ונפעל בהתאם. בכל מקרה לא נעשה שימוש בפרטים שלך לצורך זה אלא אם בקשת זאת מפורשות. במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסוים, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן את ההתנהלות המסחרית שלנו ואת שירותינו, כשמידע לא שמי זה מועבר גם לגורמים אחרים, בהם המפרסמים אצלנו. לדוגמא: מספר המבקרים באתר, מספר הנשים הנרשמות לשאלון מסוים באתר, וכדומה, אך לא כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר. כמובן שאיננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה.
ד. המחויבות שלנו לאבטחת מידע
אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן, ומוודאים שימוש נכון בנתונים. יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.
ה. הגנה מיוחדת על ילדים מתחת לגיל 13
איננו אוספים מידע לגבי מי שידוע לנו שהינו מתחת לגיל 13, אלא באישור הורה.
כללי
1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי התקנון וההשתתפות במכרז לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
2. החנות עושה את מירב המאמצים לפרסם תמונות אותנטיות למוצרים המוצגים באתר, אף על פי כן התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החנות. ייתכן כי המוצר ו/או אריזתו המופיעים בתמונה המוצגת בדף המכירה, אינם ימצאו זהים לחלוטין למוצר המוצע למעשה למכירה, שלא בכוונת זדון.
3. החנות איננה אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים, ואינה יכולה להתחייב כי הקישורים (לינקים) יובילו את הגולש לאתר אינטרנט פעיל. זאת מעצם היותה של רשת האינטרנט דינאמית ומשתנה ולפיכך ייתכנו טעויות. כאשר לא מצוין בפירוש שהמוצר מגיע עם תוספות כלשהן, אין להסתמך על הכתוב באתר היצרן אלא על הכתוב באתר החנות בלבד.
4. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הרכישה וכספם של הצרכנים יושב להם.
5. אייקונים וכל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו, לרבות עריכתם והצגתם באתר, הינם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.
6. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
7. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
8. נפלה טעות חריגה וברורה על פניה, לא תחייב הטעות את החנות וכספם של הצרכנים יושב להם במלואו.
מתן אחריות
1. האחריות למוצרים בחנות מתממשת רובה ככולה באמצעות מעבדת השירות של החנות, למעט אם מצוין אחרת.
2. החנות אינה חושפת לקהל לקוחותיה, ואינה רשאית לחשוף בשום שלב, את שמות היבואנים של מוצריה.
3. האחריות כשלעצמה ניתנת מידי היבואן ו/או היצרן של המוצר, אך בתור לקוח הקצה תקבל שירות מלא ממעבדת החנות מבלי הטרחה להתוודע עם גורם שלישי.
4. האחריות ניתנת אך ורק במעבדת החנות, ללא כל תלות במקום מגוריו ו/או הימצאותו של הלקוח, אלא אם צוין אחרת בדף המכירה של המוצר וכמו כן החברה אינה מתחייבת להשאר באותה הכתובת שהיתה למעבדת החברה בזמן הרכישה של המוצר , עלות משלוח המוצר לכתובת ולמיקום החדש של מעבדת השירות של החברה היא על הלקוח בלבד.
5. לקוח הנדרש לממש אחריות על מוצר שרכש, ידאג למסור המוצר למעבדת החנות או ישלח המוצר על חשבונו הפרטי בלבד. החנות לא תישא בהוצאות שילוח המוצר למען מתן האחריות .
6. תנאי האחריות הם בכפוף לתכתיבי היבואן ו/או היצרן בלבד, ואין לה כל בר תוקף אחר. אופי וצורת האחריות הניתנת מתוארים בתקנון זה, לא תהיה ללקוח כל טענה כלפי החנות בדבר אלה.
7. ברכישת מערכת מחשב תחול האחריות בהתאם למשך האחריות הניתנת על כל רכיב מחשב וחומרה בנפרד.
8. לקוח אשר רכש מערכת מחשב זכאי לשירותי מעבדה מקיפים על חומרת ורכיבי המחשב למשך תקופה של שנה ללא כל עלות, משמע לא יחויב בגין עבודת מעבדה ובדיקת המחשב למטרת שימושו התקין של המחשב. באם המחשב ייבדק ולפי ממצאי מעבדה ימצא תקין, יחויב הלקוח בסך 120 ₪ כולל מע"מ בגין עבודת מעבדה.
9. לאחר כשנה רשאית החברה לחייב את הלקוח בעלות השילוח והעברת המוצר התקול ליבואן ואו נותני השירות השונים, וזאת למרות שיש למוצר אחריות במשך זמן ארוך יותר, כמו כן החברה רשאית לחייב את הלקוח על פירוק והרכבת החלק הפגום לשם שליחתו לנותני השירות השונים ,וזאת למרות שרכש מערכת מחשב שלמה, עלות פירוק והרכבת המוצר לא תעלה על 150 ₪ כולל מע"מ וכן עלות השילוח לכיוון אחד לא תעלה על 40 ₪ כולל מע"מ,
9. חוק הגנת הצרכן קובע כי במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן ו/או היבואן על מנת לממש את האחריות הניתנת על המוצר, ובמקרה ומחירו עלה על 400 ₪, תחול האחריות על החנות והיא תיכנס בנעליו של היצרן ו/או היבואן, במקרה שמחירו של המוצר הוא פחות מ 400 ₪ החברה לא תהא חייבת להחליף את המוצר ואו לתת שירות ללקוח..
10. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו בחנות, ואחריות זו חלה על הלקוח בלבד ועל חשבונו הפרטי.
11. באם בחר הלקוח להרכיב ו/או להתקין את המוצר בצורה ובאופן עצמאי, שלא במעבדת השירות של החנות, פותר הלקוח את החנות מכל נזק שיגרם בשעת ההרכבה ו/או ההתקנה של המוצר. באם נגרם נזק למוצר בשעה שהורכב ו/או הותקן ע"י הלקוח, יישא הלקוח באחריות ובעלויות הנזק הכרוכות בדבר לבדו.
12. נזק פיזי הנגרם בזדון או ברשלנות או משימוש לקוי או התקנה שגויה גורם לפקיעת וביטול מוחלט של האחריות.
13. הסרת מדבקת אחריות או קריעתה שלא על ידי גורם מוסמך מטעם היבואן ו/או היצרן עשוי להוות ראיה לכך שהמוצר טופל ע"י גורם לא מורשה מטעם החנות ולגרור ביטול האחריות לאלתר.
14. האחריות לא חלה במקרה של נזק מכוח על טבעי, כגון: פגיעת ברק, קצר חשמלי, שריפה, רטיבות, או שימוש לא נאות במוצר שנוגד את הוראות היצרן.
15. כל שינוי במצבו המקורי של המוצר, הכולל החלפת מאוורר, הדבקת גופי קירור וכיוצ"ב, עשוי להביא לפקיעת האחריות ולכן יש לשמור כל חלקיו המקוריים של המוצר ולמסור אותו בצורה זו בלבד למימוש האחריות.
16. לא ניתנת אחריות על מאווררים למיניהם, כולל אלה המורכבים על לוחות אם או כרטיסי מסך, למעט צוין אחרת.
17. אין אחריות על תוכן ומידע המצוי על דיסק קשיח הנמסר לבדיקה ו/או תיקון, בין אם במערכת מחשב ובין אם לא.
18. מוצר תקול אשר יש להחליפו במסגרת אחריות, יוחלף למוצר זהה בלבד !!! והיה והופסק ייצורו או לא ניתן להחליפו בפרק זמן סביר של 21 ימי עסקים לפי חוק, רשאית החנות או לחילופין היבואן להחליפו במוצר זהה שווה ערך וביצועים של חברה שונה, או מוצר מתקדם יותר של אותה חברה או שונה.
19. החלפת מוצר תקול בתוקף אחריות תתרחש בפרק זמן של עד 21 ימי עסקים, לפי חוק.
20. רכיבי מחשב או חומרה שהותקנו עצמאית ע"י הלקוח או בעל כוחו, ולא במעבדת החנות – במקרה וימסרו לבדיקה וימצאו תקינים או שנעשה בהם שימוש לקוי, יחויב הלקוח בגין עלות בדיקה 120 ₪ כולל מע"מ.
21. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש בחנות, אלא אם נכתב אחרת.
22. לא יטופל במעבדה מחשב עם מערכת הפעלה ללא רישיון חוקי ומקורי במידה והתקלה נובעת מתוכנה.
23. מסכי LCD בעלי פיקסל/ים שרופ/ים יוחלפו אך ורק לפי הוראות האחריות של היצרן ו/או היבואן.
24. אין אחריות על תוכנה ו/או התקנות תוכנה ו/או על מדיה שנפגמה ע"י לקוח.
25. משך האחריות כמצוין בחשבונית הקניה. תוקף האחריות כנגד הצגת חשבונית הקניה בלבד.
26. כל המוצרים שיוחזרו לחברה צריכים להיות ארוזים היטב. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שיגרם למוצר בזמן שילוח המוצר מהלקוח בחזרה לחברה .
27. האחריות על המוצר תחול אלה אם הלקוח שילם את כל חובותיו כלפי החברה , והיה והמוצר נמכר לצד שלישי החברה רשאית להחליט לפי שיקול דעתה בלבד האם תהיה אפשרות לממש את האחריות.
28. החברה שומרת לעצמה לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין, וזאת בהתאם ל"ערכו המשוקלל".
29. רכיב באחריות היבואן – במשך זמן אחריות היבואן על הרכיב לא יגבה לגביו דמי בדיקה במיקרה של תקלה ברכיב עצמו
מקרים בהם לא תחול אחריות:
א. הסרה או קריעתה של מדבקת האחריות ו/או מספר סידורי של המוצר.
ב. במידה וקיים למוצר נזק פיזי הנראה לעין.
ג. המוצר נפגע כתוצאה משימוש שאיננו תואם את הוראות ההפעלה של היצרן.
ד. המוצר נפגע כתוצאה מתאונה, כוח עליון לרבות רעידת אדמה, שריפה, ברק, מלחמה, נפילה ומקרים נוספים עליהם אין לחברה שליטה.
ה. המוצר נפגע כתוצאה משיבוש כלשהו ברשת החשמל או הפרעה כלשהי ברציפות אספקת החשמל.
ו. המוצר נפגע כתוצאה מחיבור לא תקין לרשת החשמל לרבות כבל חשמל שלא סופק ע"י החברה, שקע חשמל לא תקין, חוסר שימוש בהארקה, או פגיעה שמקורה במכשיר חשמלי אחר המחובר ישירות או בעקיפין למוצר.
ז. המוצר נפגע כתוצאה משיבוש או הפרעה ברשת הטלפון.
ח. המוצר נפגע כתוצאה מהצטברות אבק, הזנחה, חוסר טיפול בסיסי.
ט. המוצר נפגע כתוצאה מהרכבה לא נכונה בהתאם להוראות היצרן.
י. כל שינוי במוצר שנעשה לא ע"י נציג של החברה עלול להפקיע את האחריות למוצר. גם אם נעשה שינוי למוצר, הוא יוחזר לחברה לטיפול במסגרת אחריות רק במצב המקורי שלו. לדוגמה, אם הוחלף המאוורר של המוצר, כאשר הוא יוחזר לחברה הוא יוחזר עם המאוורר המקורי בלבד.
יא. חל שינוי בצבעו או צורתו של המוצר כתוצאה משימוש לא נכון.
יב. במקרה שהלקוח סיפק מוצר למימוש אחריות והתגלה נזק פיזי בזמן תהליך מימוש האחריות יתכן שהמוצר לא יוחלף והחברה רשאית להחליט האם לממש אחריות ואם לא , הלקוח לא יוכל לטעון כי הנזק הפיזי שהתגלה לאחר מסירת המוצר למימוש האחריות באשמת החברה.
אחריות מוגבלת
הגדרות:
"ערך מוצר" – המחיר האחרון שננקב באתר החברה.
"ערך משוקלל" – ערך המוצר בהפחתת דמי השימוש במהלך תקופת השימוש בו. לדוגמה: ערך משוקלל של מוצר בשנתו הראשונה הוא 100% מערך המוצר. בשנתו השנייה 70% מערך המוצר. בשנתו השלישית 50% מערך המוצר.
א. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה.
ב. האחריות המוגבלת היא לתקופה של מעבר לשנה הראשונה של תקופת האחריות ועד תום תקופת האחריות.
ג. האחריות היא לקונה על שמו הוצאה החשבונית בלבד. האחריות לא ניתנת להעברה לגוף שלישי.
ד. שווי המוצר בתקופת האחריות המוגבלת יקבע ע"פ ערכו המשוקלל.
ה. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.
ו. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין לפי ערכו המשוקלל.
ז. זמן ההמתנה לטיפול במוצר במסגרת האחריות הוא עד 21 ימי עבודה בשנה הראשונה והשניה ועד 30 יום בשנה השלישית.
תנאיי אחריות ללוחות אם Motherboard
– לא תחול אחריות על לוחות אם ששינו את צבעם ו/או צורתם כתוצאה משימוש לא נכון למשל, הרכבה לא נכונה או אספקה לקויה של חשמל.
– בלוחות אם עם תושבת למעבד אינטל לא תחול אחריות במקרה והפינים הנמצאים בתוך התושבת עקומים או חסרים.
– לא תחול אחריות על לוחות שיש בהם משחת קירור בתושבת של המעבד.
– לא תחול אחריות על לוחות שקיימים בהם שברים כלשהם למשל, חיבור IDE/SATA שבור, תושבת מעבד שבורה, חוסר של קבל או כל רכיב אלקטרוני אחר על הלוח.
תנאיי אחריות לדיסקים קשיחים Hard Disc
– החברה לא תהיה אחראית למידע שנמצא על הדיסקים הקשיחים.
– לא תחול אחריות על דיסקים קשיחים שחל שינוי בצבעם ו/או צורתם כתוצאה משימוש לא נכון.
– לא תחול אחריות על דיסקים שקיימים בהם שברים כלשהם למשל, חיבור IDE/SATA, ונזקים פיזים.
תנאי אחריות למסכים
– לא תחול אחריות על מסכים שחל שינוי בצבעם ו/או צורתם כתוצאה משימוש לא נכון.
– לא תחול אחריות על מסכים עם קורוזיה.
– לא תחול אחריות על מסכים עם צג פגום/שבור.
– לא תחול אחריות על מסכים עם סימני פתיחה (תיקון עצמי).
דברו איתנו